Spice of My Life

Followers !

Halaman

17/07/2021

Kastard jagung gagal !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Apa nak dikesalkan lagi, nasi dah jadi bubur, KK hanya mampu reda dengan apa yang berlaku, nak buat macam mana dah, masa tak boleh undur

Percubaan KK tidak menjadi nampaknya kali ni, ternyata gagal, kastard jagung tak mengeras, jadi cair dah macam bubur jagung, haha

Sedikit sedih, tapi nak buat macam mana kan, tak apa, dah nama pertama kali, kadang menjadi kadang tak menjadi, kita kena reda

Tapi rasanya dah ada, cukup manis cukup lemak, KK banyak isi gula, kuih kalau tak manis tak sedap kan, hahahaha

InsyaAllah KK akan cuba buat balik, sebab KK dah tahu silapnya kat mana, hehe

1 ulasan:

  1. Sokayyyyy dont sad okay! nnti buat lagi. Good job and good luck too!

    BalasPadam