Spice of My Life

Followers !

Halaman

06/05/2022

Cuti


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka nak masuk seminggu kita berpuasa kan, KK pun tak sangka kita raya awal, kecoh satu Malaya, hahaha

Harini barulah dapat rehat setelah hampir dua minggu tak cuti, letih tu letih tapi nak buat macam mana kan, raya tetap raya

KK ingatkan nak bangun lewat sikit, tapi tak boleh mata ni dah terbuka macam nak pergi kerja, geramlah kita, baru nak rehat lama sikit.

Petang ni KK akan cerita sikit alkisah hari raya KK, sebab petang ni KK nak balik rumah mak, nak pergi ambil kuih raya sikit, hehe.


2 ulasan:

  1. บริการเกมสล็อตออนไลน์ปี 2022 เกมให้เลือกเล่นมากกว่า 1,000 เกมเมก้าเกม d

    BalasPadam
  2. บริการเกมสล็อตออนไลน์ปี 2022 เกมให้เลือกเล่นมากกว่า 1,000 เกมรวมsuperslot j

    BalasPadam