Spice of My Life

Followers !

Halaman

02/04/2021

Petang



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari ni KK kan cuti, tapi tak cuti mana sebab sibuk siapkan kek yang orang tempah, dari pagi sampai ke petang KK siapkan

Sampai petang tu laparnya perut, KK ajak kawan pergi makan, ramai pula yang nak ikut, hahahaah, yang kerja pun sibuk nak ikut

Tapi tak apa, ikutlah selagi muat dalam kereta, tak ada hal, asalkan semua bahagia, hahahah, kita pergi makan kat pelindung saja



KK tak mudahlah tekak anak mat salleh kan, carbonara beef tau, hahahaha, payah kalau anak tekak nak makan sedap selalu ni

Alhamdulillah, siap makan, hantar balik anak-anak ke tempat asal, semua selamat, KK balik sambung siapkan kek, hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen