Spice of My Life

Followers !

Halaman

04/04/2021

Santai malam



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila kerja balik awal ni adalah masa sikit malam pergi jalan tengok dunia luar, dari asyik terperuk saja kan, haha

KK ni nak kaki jalan tidaklah, tapi kadang datang nak jalan tu, tak kira penat dah, haha, kalau orang ajak memang tak tolak



Jalan-jalam tepi sungai Kuantan ni, antara tempat warga Kuantan beriadah, dah macam pesta kalau malam, penuh orang

KK pun pergilah sekali bergasak dengan orang ramai-ramai tu, tapi tak lupa SOP ye, perlu diingat dan sentiasa berhati-hati

Dah penat jalan jom kita balik, esok nak kerja lagi, hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen