Spice of My Life

Followers !

Halaman

07/04/2021

Sebelum puasa



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Beberapa hari lagi kita akan mula berpuasa, jadi KK ambil kesempatan untuk makan puas puas sampai kenyang ! haha

Jadi KK ajak kawan-kawan pergi makan kat local cafe sebelum nak mula puasa, sebabnya nanti kedai ni dah tak buka, hehe




Orang kata lepas gian kan,hahahah, lagipun KK teringin nak makan burger krispi ! masa yang cuba hari tu sedap sangat, jadi nak order balik

Alhamdulillah, terlepas hajat untuk makan burger krispi, lamb chop tu kawan punya, hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen