Spice of My Life

Followers !

Halaman

24/08/2021

Terbeli



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas tak silap KK ada pergi kedai eco kat Balok sebab nak beli barang, tapi biasalah, apa yang kita rancang tu tak seperti yang kita nak pun, haha

KK dah beli barang tu ternampak lah alas kaki ni, eh macam lawa lah pula kan, comel pula rusa tu, eh tu rusa ke kancil? lantaklah, haha

KK fikir lawa juga letak depan pintu bilik ni, lagipun yang lama KK dah buang, jadi KK pun beli sebab comel tengok gambar tu

Begitulah kisah, barang ni tak ada pun dalam senarai tapi terbeli juga, hahahaha, sebab itulah kita hanya merancang, Allah yang menentukan.

1 ulasan: