Spice of My Life

Followers !

Halaman

30/03/2021

Balas dendam !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lama tak balas dendam ni, hahahaha, kita dah ajar sekali makan sedap, selamanya nak makam sedap selalu, hahahaha

Kalau dah ajar anak tekak ni makan sedap, ditambah pula dengan kita tengah berduit, hahah, lagi menjadi jadi perangai tu, kaki tu laju je nak sampai ke kedai makan

Rasa nak makan masakan barat, apa lagi kita pergi cari, haha, tak lain tak bukan KK pergi Dapour Ngosek lah, kat sini boleh kata sedap sedap makanan



KK pesan spageti bolognese dengan lamb grill, memang terbaiklah, menyandar lepas makan sebab habis sepinggan, hahaha

Lepasni dah boleh tidur dengan tenang dan esok masanya akan tiba, haha

Tiada ulasan:

Catat Komen