Spice of My Life

Followers !

Halaman

31/03/2021

Pandan Salted Caramel



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kali ni bukan orang tempah, tapi KK buat khas untuk kawan kerja yang telah tua, hahaha, sampai masa dah cukup setahun kan, hehe

Kek pandan KK buat, sebab KK rasa ini kek yang paling sedap KK selalu buat, yang lain tu kadang jadi kadang melingkup, haha



KK rasa kek ni comel, sayang nak potong, entahlah kenapa bila buat kek ni semua menjadi, kek jadi, krim jadi, tulisan pun tiba-tiba jadi lawa, hahaha

Pandan Salted Caramel nama kek ni, sebab dilapis dengan krim dan ada sos karamel, memang kena lah kombinasi ni, terbaik !

Tiada ulasan:

Catat Komen