Spice of My Life

Followers !

Halaman

19/03/2021

Makan malam



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Layan anak tekak sebelum ni susah nak makan kat kedai kan, jadi bila dah boleh ni kita pergilah kedai yang kita nak makan tu

KK selalu saja datang sini, Museo Cafe ni terletak kat tengah bandar Kuantan, tempat pun menarik dan tenang saja

Pergi bertiga dengan rakan kerja, dia orang baru lagi datang sini, KK yang ajak makan sekali, walau menu tak banyak tapi boleh kata semua sedap

Habis sepinggan menyandar semua, hahaa, kat sini memang penuh pinggan, jadi puas hati kalau nak makan tengah lapar.

Tiada ulasan:

Catat Komen