Spice of My Life

Followers !

Halaman

10/02/2021

Bertukar ganti

 


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bulan ni KK ada rezeki lebih sikit, jadi dapatlah KK tukar karpet kereta KK yang dah lusuh sangat, keadaan yang sangat teruk, haha

KK dah pakai lebih tiga tahun, karpet punya getah pun dah banyak putus dan warna pun dah pudar, tiba masa untuk yang baru

Tapi kali ini KK beli yang jenis tak ada bulu, jenis kosong dan senang dicuci, dah siap ikut bentuk lantai kereta sememangnya sangat cantik di mata KK yang pentingkan kesempurnaan, hahahaha



KK fikir nak beri kat orang lain karpet lama tu, yang bahagian depan teruk sikit, tapi yang belah belakang cantik lagi sebab jarang orang duduk belah belakang

Senang hati bila tengok yang baru ni, beli kat Shoppe juga, lepas ni nak kemas pun senang, nak buang pasir pun senang, boleh cuci dan cepat kering, KK sangat gembira !

Tiada ulasan:

Catat Komen