Spice of My Life

Followers !

Halaman

06/02/2021

Nostalgia



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Nostalgia betul dengan kek ni, kalau nak tahu, inilah kek yang KK mula-mula sekali belajar buat masa dulu, antara kek lejen sekali

Macam-macam nama orang panggil, tapi KK panggil kek minyak, sebab kek ni ada bahan minyak masak di dalamnya, tak pelik pun, inilah kek mak-mak kita suka makan

KK buat balik kek ni sebab kawan kerja yang cerita katanya maknya suka makan, KK pun terus teringat kisah tahun dulu-dulu pasal kek ni, KK pun teringin nak buat balik



Jadi KK buat kek ni untuk kawan sebiji dan KK saja buat lebih untuk bagi kawan KK rasa sekali, dia punya harum semerbak satu rumah

Bila dah lama tak buat, macam-macam kisahlah, kek merekah lah, hahahaha, macam-macam hal terjadi pula, tapi kek tetap masak, dah kejadiannya sangat cantik !

Alhamdulillah, mujurlah rasanya masih sama macam dulu, masih gebu elok macam tuan dia, hahahaha, lagipun KK dah lama tak buat, risau juga tak menjadi kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen