Spice of My Life

Followers !

Halaman

09/02/2021

Terjebak sekali



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ini semua sebab terpengaruh dengan Shoppe, KK terjebak beli roadtax holder ni sebab kawan KK hasut suruh beli sekali

KK pada mulanya tak nak, tapi bila di hasut, di pujuk KK jadi nak pula, bila tengok macam lawa juga, hahahaha, macam cantik je

Tapi elok juga sebab nanti tak adalah nak bergaduh setahun sekali tampal pelekat cukai jalan ni dekat cermin kereta

KK akui bila dah tampal memang lekat setahun,, lepas setahun tu nak cabut kemain payah dan bekas pelekat tu akan ada pada cermin, satu hal pula nak kikis

Bila adanya roadtax holder ni, KK dah tak risau nak mengikis tiap tahun, cabut dan tampal balik macam biasa, sangat mudah kan, kita keluar modal sekali tapi tahan bertahun.

Tiada ulasan:

Catat Komen