Spice of My Life

Followers !

Halaman

28/02/2021

Pertama kali



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam baru dapat berjalan setelah sekian lama tak tengok bandar, bukan tak nak berjalan, tapi takut juga kan, dalam kita berjaga-jaga, bukan kita nampak

Tapi disebabkan kes di Pahang agak stabil dan terkawal, KK beranikan juga diri masuk KCM semalam sebab nak makan Mr.Dalkgalbi !

Ini kali pertama KK makan sini, selama ni dengar orang bercerita saja, kali ni kita sendiri pergi makan, hahaha, bukan selalu dapat merasa makanan korea kan, hehe



Ambil set yang ada sotong tu, KK teringin nak makan sotong kecil tu, lagipun memang hidangan dia banyak, memang kenyang

Dari segi rasa memang sedap, tak pedas mana, pedas manja-manja saja, KK boleh makan habis semua lauk yang ada, memang sedap !

Kalau ada duit lagi bolehlah singgah lagi, harga tak boleh nak kata lah, biasalah, hahahaha, sesekali nak merasa tiada masalah pun, hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen