Followers !

Rabu, 28 September 2016

Lunch Box !


Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok dah hari terakhir KK akan bertugas di Pekan, sebab Sabtu dah lapor diri di Kemaman pula, mungkin kali ini agak lama, mungkin sebulan? mungkin sampai tahun depan?

Nasi Goreng Kampung !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi tadi dah makan nasi, kemain penuh lagi polisterin tu diceduknya nasi tu kan, haha, bila malam ni rasa nak makan nasi lagi, dah macam mana tu, haha

Selasa, 27 September 2016

Lunch Box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kembali lagi kita ke rancangan Gemuk-gemuk bersama Chef KK yang diundang khas dari jauh pelusuk dunia Geneva, hahaha, jadi ayuh kita melantak

Tukar kad Maybank !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah selesai satu lagi urusan KK disini sebelum berpindah kembali ke Kemaman yang entah berapa lama akan menetap disana, haha

Burger daging


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak tahulah kenapa dua tiga hari ni tak ada selera sangat, makan pun tak nak, tapi kena makan juga sebab lapar, haha, nanti kebulur pula