Followers !

Isnin, 20 Februari 2017

Putu Bambu Pandan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Terasa tekak ni nak makan lagi putu bambu pandan ni, tempoh hari makan 2 bekas pun tak cukup sebenarnya, haha, nampak tak tamak haloba kat situ

Ahad, 19 Februari 2017

Cendawan goreng


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selama ni kan, KK memang lalu saja kalau depan gerai cendawan goreng di pasar malam, jeling pun tak nak, sebab entahlah, tak rasa orang nak makan kot, hehe

Kailan ikan masin + Tumis cendawan dan jagung


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini kita acah-acah "vegetarian" lah, acah tak makan daging lah, haha, kita makan tumbuhan hijau saja, lauk pun buat dua jenis, bukan selalu kerajinan nak masak dua lauk ni, hehe

Chit chat dengan Mekna


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini adalah teman nak bercakap walaupun tak lama, bolehlah sempat berbual kat kedai tadi lepas KK habis kerja, tak ssngka pula makcik ni nak datang, haha

Keropok rebus air lada kertas !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru sampai ni, panas-panas lagi, keropok rebus asli dari Terengganu, paling sedap seluruh Malaysia, hahaha, tambah pula dengan air lada pedas, memang terbaik !