Followers !

Ahad, 15 Januari 2017

Dugaan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sebaik mana pun kita jaga, sehalus mana pun kita perhati, pasti kalau nak jadi, jadi juga kan, apapun kena sabar dan redha

Nandos Bukit Bintang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dua hari lepas ada KK turun ke KL sekejap untuk jalan-jalan di sana, si Arif ni nak temankan KK buat cermin mata baru

Khamis, 12 Januari 2017

Keropok lekor goreng


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Keropok rebus semalam yang KK makan tu dah makan 2 batang rasa muak, mula-mula sedap, lama-lama bila dah sejuk, rasa nak goreng pula kan

Rabu, 11 Januari 2017

Cucur udang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini untuk sarapan pagi tadi KK buat cucur udang saja, guna yang segera tu, hehe, bukan susah pun kan, gaul-gaul dan goreng sampai garing

Betik Pelam Asamboi


Assalamualaikum dan Sejahtera,

KK ni sebenarnya kalau dulu memang tak makan segala jeruk mak nenek, jeruk dalam botol ker, dalam bekas kaca tu ker, memang tak makan