Followers !

Khamis, 30 Mac 2017

Percaturan kali ke-2 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK buat lagi kek, haritu punya tak jadi kan, cuba tanpa berkata tidak, sebab berusaha itu perlu pasti hasilnya kan

Rabu, 29 Mac 2017

Kepenatan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam sampai pukul 11 malam, penatnya tidur tak sedar apa-apa, punyalah berjalan seharian ke hulu hilir

Selasa, 28 Mac 2017

Ayuh berjalan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK masih lagi dalam cuti ni, lagi dua hari termasuk harini, jadi kita jalan-jalan KL lah sambil-sambil cuci mata sikit, bukan selalu pun kan, kadang-kadang je ni

Hasilnya....tak menjadi


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Setelah difikirkan semalaman, haha, KK nak berdepan dengan realiti, tak semua apa yang kita harapkan akan menjadi kenyataan, begitu juga dengan kek ni

Seputih salju sesuci baldu !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang tadi dah siapnya kek ni, inilah hasil lepas siap mendeko deko, tak adalah sehebat chef pastri tu, tapi bolehlah kalau nak buat menantu, hehe