Followers !

Ahad, 17 Jun 2012

1 week in Pra-U !


Assalamualaikum,

tajuk yg kimi nak cerita harini ni... pasal 1 minggu kimi kat form 6.. semua tahu form6 ni belajar cara universiti tetapi persekitarannya berada di sekolah.. dan kimi rasa semua da tahu apabila berada di sekolah nie pastinya terikat dengan peraturan sekolah dan lain-lain...dan itu semua memang betul dan kimi akui sepenuhnya... tapi adakah itu semua menjadi batu penghalang untuk sukses di STPM... tidak! tidak sama sekali !

Jumaat, 8 Jun 2012

Form 6 my choice ? :)




Assalamualaikum ,

kimi nak cerita tentang f6, nape kimi nak ambik f6 ? sebab ramai sgt org ckp f6 nie susah la, ni la tu la . sebenarnya persepsi org kita kene tepis kat tepi dulu...sebab kalau macam kimi , kimi susah sgt nak dengar cakap org...kita kene percaya kat diri kita dulu baru nak percaya ckp org...dia tak pernah pun ambik form 6 tapi dia ckp f6 susah...manusia2..macam2 kan...

Rabu, 6 Jun 2012

About work :)


Assalamualaikum,

skrang nie kimi nak cite pasal kerja ok....selama 5 bulan ni..kimi da kerja 3 tempat yg berbeza..

Keyme Keymoo , I'm back ! :)

Assalamualaikum...




Ya Allah...
lame da kimi x update blog....dari tahun lepas sampai tahun ni ..hari ni baru rase nak update.....da bape bulan tinggal...n da bape bulan macam2 dugaan yg kimi tempuhi....tuhan je tahu perasaan kan....dari kimi keje dulu..sampai da tak keje skrang nie...macam2 la...

ok..insyaallah...nanti kimi cite ok....pasal 5 bulan kimi tinggal blog nie...bye..