Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 27 Ogos 2012

Eid Fever ! hehe :)



boboiboy pun raya juga ! meriah !

Assalamualaikum,

Sedar tak sedar , seminggu sudah kita beraya kan ? macam mana semua ? masih semangat nak raya ? masih mampu makan juadah raya ? ketupat ? rendang ? lemang ?  banyak rumah terbuka pergi ? perut makin kedepan ? jarum penimbang masih menunjukkan berat ? hahahah , gurau - gurau , hehe

Ahad, 19 Ogos 2012

First day Eid :(

thanks to my photographer ! 

Assalamualaikum ,

Selamat hari raya kepada semua ! macam mana raya pagi tadi ? happy ? gempak ? meriah ? mesti macam2 makan kan ? iye lah kan , sebulan menahan lapar dan dahaga , akhirnya dapat juga merasa segala juadah yang selama ini tertahan dari hawa nafsu , sama lah dengan kimi , semua makan , hehe ! pagi tadi rasa kekok pula , tiba-tiba makan pagi2 , puasa kan makan lepas azan maghrib , rasa janggal still ada .

Sabtu, 18 Ogos 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri ! :)



Assalamualaikum !

Setelah sebulan berpuasa , sedar tak sedar , esok sudah raya , sekejap saja rasanya sebulan , tahun ini kimi tak balik kampung , raya dekat sini saja , alhamdulilah , segala persiapan sudah 90%  siap .


Jumaat, 10 Ogos 2012

Bunga Seroja ! :)



Assalamualaikum ,


Minggu lepas kimi dan mak buat kuih raya , tahun ni mak cakap semua nak buat , tak nak beli dah , mak cakap kuih semakin hari semakin mahal , jadi tahun ni 100% buatan tangan mak dan kimi .

Jumaat, 3 Ogos 2012

MPPT6 !




Assalamualaikum ,

Hari ini kimi nak cerita pasal MPPT6 , apa itu MPPT6 ?

Rabu, 1 Ogos 2012

Fasting month !



Assalamualaikum,

Hari ini masuk hari ke -12 umat Islam berpuasa , tidak terkecuali kimi , bulan-bulan puasa setiap tahun mesti penat , tak larat , dan macam-macam karenah dibuatnya , kimi pula pergi sekolah , naik bas pula tu , sabar je, bila entah mak kimi ni nak belikan motor ,