Followers !

Sabtu, 27 Oktober 2012

Kek Pelangi ! :)




Assalamualaikum ,

Tiba-tiba malam ni teringat satu resipi yang mak selalu buat , kesukaan dia lah ni , iaitu kek pelangi !

Selamat Hari Raya Aidiladha ! :)



Assalamualaikum ,

Korban ? Lembu ?  , 2 perkataan ini pasti meniti di bibir-bibir masyarakat apabila tibanya musim aidiladha , Saban  tahun kepada yang berkemampuan pasti tidak terlepas untuk melakukan ibadah korban ini .

Khamis, 25 Oktober 2012

Biskut Jem Jambu ! :)




Assalamualaikum ,

Jambu  . . . jambu , mari beli jambu , murah . . . . murah , panas lagi , baru keluar dari oven , eh ? jambu bakar ker? eh , tak adalah , ni cuma biskut jambu , baru buat petang tadi , sempena Hari Raya Aidil Adha .

Rabu, 24 Oktober 2012

Lesen L & P Motosikal !



Assalamualaikum,

Hari ni kimi nak bagi toturial atau panduan kepada semua yang baru atau tengah mengambil lesen motosikal , kimi sudah lama dapat lesen

Mungkin ada yang masih tak tahu cara-cara nak buat lesen dan ada yang tidur semasa ceramah, hehe, biasalah tu.

Kimi nak kongsikan cara-cara nak dapatkan lesen motor L dan lesen motor P.

Lepas raya sudah dapat lesen , alhamdulilah , semua berjalan lancar cuma ada tersangkut seketika di ujian statik . ok , tapi semua itu sudah berakhir ,  jadi sekarang kita mulakan !


Sabtu, 20 Oktober 2012

Selasa, 16 Oktober 2012

Asal Usul "Keyme Keymoo" ?




Assalamualaikum ,

Tiba-tiba teringat pasal nama kimi , KEYME KEYMOO , macam mana boleh "lahir" nama ni dalam kamus hidup kimi , bila fikir-fikir balik , kelakar pun ada , haha , gelak sorang-sorang ,  cerita tak kelakar mana pun , tapi lama-lama bila difikir-fikir , kenangan pasti memberi kita sebuah pengalaman yang tak boleh dilupakan . betul kan apa kimi cakap ni ?

Jumaat, 12 Oktober 2012

Officially 18 years old ! :)




Assalamualaikum ,

Hari ini genap kimi umur 18tahun , pelbagai cabaran dan dugaan yang telah di alami , akhirnya sampai juga kimi bernafas di bumi ini selama 18tahun , tua dah ke? kawan-kawan kimi cakap semua dah tua , muda lagi kan ? baru 18 belum 28 kan , hehe , walau apa pun , kena teruskan hidup dan jadi lebih matang :)


Khamis, 4 Oktober 2012