Followers !

Jumaat, 30 Oktober 2015

Makan besar di Dee Roffa Buffet Steamboat & Grill


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sekali sekala bolehlah nak makan besar sikit, kalau seminggu sekali, makan pasir hujung bulan, haha, jadi kalau gaji kecil macam KK, kena berpada-pada


Khamis, 29 Oktober 2015

Lepak dengan Arif


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK balik awal, sebab tak ada kerja sudah, jadi pengurus KK beri pelepasan untuk balik, hehe, jadi pukul 6 dah balik


Rabu, 28 Oktober 2015

Balik rehat...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila tempat kerja dekat dengan rumah ni, kalau rehat mesti nak balik, sebab 5 minit saja KK dah sampai rumah, tak banyak makan masa


Selasa, 27 Oktober 2015

Kumpulan baru !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bermula dengan pekerjaan baru bukan mudah, nak biasakan diri dengan tempat baru, orang-orang baru, persekitaran baru dan segala benda baru, haha


Isnin, 26 Oktober 2015

Walimatul Urus Diana & Duan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Sabtu baru-baru ni, KK telah menghadiri satu majlis undangan orang kahwin, kita tak tahu lagi, jadi kita makan dulu nasi minyak orang, haha


Ahad, 25 Oktober 2015

Hidup baru !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK memang nak sangat update blog, tapi 2-3 hari ni laptop buat hal pula, bila on tak jadi, tak tahu kenapa, pagi tadi buka elok pula, saja laptop ni buat hal


Rabu, 21 Oktober 2015

Esok dah mula kerja !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ya Allah, tak sangka rezeki KK, akhirnya dapat juga kerja, setelah hampir 21 hari mencuba nasib di merata tempat, tiba pula masa KK untuk menyambung cari duit, haha

Selasa, 20 Oktober 2015

Sesi membungkus hadiah #


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Sabtu ni akan ada satu majlis perkahwinan salah seorang kawan KK, seronok tengok orang semua nak kahwin, kita saja yang tak ada calon, haha


Sabtu, 17 Oktober 2015

Checkered Cake & Kek Dam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka dengan sekali percubaan, kek dam KK menjadi, walau tak secantik hasil tangan kak ita, tapi bolehlah, haha, sifu kak ita, anak buah nak tunjuk kek checkered ni, hehe


Jumaat, 16 Oktober 2015

Kejutan Hari Lahir KK !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ya Allah, tak sangka dapat kejutan yang boleh buat KK sakit jantung, haha, geng-geng KK ni memang suka buat kejutan, lagi-lagi kalau dapat rakan subahat, haha


Khamis, 15 Oktober 2015

Demam dah kebah sikit


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ya Allah, betullah sakit itu penghapus dosa kecil, banyak sangat dosa KK ni, sampai demam tak bangun terus, badan memang panas sangat


Rabu, 14 Oktober 2015

Demam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2-3 hari lepas rumah KK adik yang demam, sampai tak pergi sekolah si adik tu, tapi baru saja harini dan kebah, dan nampak sihat


Isnin, 12 Oktober 2015

Kudapan petang : Jemput bilis


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang-petang lepas balik kerja mesti lapar kan, begitu juga KK, saja-saja kat rumah pun perut mesti diisi, lapar sangat, padahal dah makan, tak tahu lah kenapa, mulut asyik nak makan saja

Ahad, 11 Oktober 2015

Secara rasmi 21 tahun !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah dan syukur ke hadrat Illahi, sudah cukup 21 tahun KK hidup di muka bumi Allah ini, secara rasminya dengan tanggal 12 Oktober setiap tahun, meningkat setahun lagi umur KK


Sabtu, 10 Oktober 2015

Kisah temuduga semalam...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lupa nak cerita kan, hehe, patutnya cerita semalam, tapi disebabkan lupa, terpaksa cerita balik kisah yang nak basi ni, haha


Jumaat, 9 Oktober 2015

Kali ke-3


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Akibat dari keganasan dan sikap leka KK, tempered glass telefon ni selalu sangat retak, pakai tak sampai seminggu, terlanggarlah, jatuhlah, mangsanya tempered glass tu, haha


Khamis, 8 Oktober 2015

Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertamu lagi kita di hari Jumaat, budak-budak sekolah suka sangat sebab dapat bercuti 2 hari, Sabtu dan Ahad kan, hehe


Esok temuduga?


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka dah esok hari temuduganya, hehe, lepas sehari demi sehari, tiba masanya esok, tiba-tiba datang debar pula


Rabu, 7 Oktober 2015

Sesi meleburkan duit...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila dah ada komitmen ni, tipulah kita ni senang nak membeli belah, pasti kita utamakan dulu komitmen kita tiap bulan, bab membeli tu kemudian tak apa


Steamboat di Aniq Steamboat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam ni makan besar sikit, hehe, tak adalah makan besar pun, cuma ramai-ramai makan steamboat, lama dah KK tak makan steamboat, datang teringin tu pula


Selasa, 6 Oktober 2015

Persiapan temuduga ^_^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Jumaat ni temuduga, lama dah tak merasa temuduga ni, hehe, sejak bertahun kerja, baru nak rasa kembali betapa berdebarnya bila nak temuduga balik


"Baju" baru !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Akibat KK yang ganas, sampai case telefon belakang ni pecah tepi, berapa kali dah jatuh, haha, ganas juga KK ni


Isnin, 5 Oktober 2015

Selamat Pagi semua !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sibuk sangat KK nya, haha, sampai 5 hari tak update blog, sibuk mengalahkan Perdana Menteri lagi, haha, kelakar kan, macam kerja 24 jam


Sabtu, 3 Oktober 2015

Selamat Pagi


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau ikutkan jam, masih pagi lagi, hehe, selamat pagi semua, tengah buat apa tu? ada yang cuti, ada yang kerja, biasalah, lain orang lain cutinya


Jumaat, 2 Oktober 2015

Oktober


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

September sudah 2 hari melabuhkan tirainya, tiba pula kedatangan Oktober yang disambut meriah, tatkala menunggu November yang akan menyusul tak lama lagi