Followers !

Rabu, 28 Oktober 2015

Balik rehat...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila tempat kerja dekat dengan rumah ni, kalau rehat mesti nak balik, sebab 5 minit saja KK dah sampai rumah, tak banyak makan masa


Mak selalu pesan, kalau dah rehat, balik rumah makan nasi, KK ni angguk saja, jadi boleh dikatakan setiap hari KK akan balik makan, memang mak masak

Macam harini mak masak sup sayur dengan sambal udang, tapi KK tak makan udang, jadi makan sup sayur dengan telur dadar, haha

Semalam mak masak asam pedas, lauk ni kesukaan adik KK yang paling kecil tu, kalau hari-hari masak pun tak apa, suka sangat dia, KK dah bosan

Lepas dah siap-siap makan bolehlah rehat-rehat kejap, sebelum nak sambung kerja, nanti kita merempit saja ke tempat kerja, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan