Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 8 Oktober 2015

Salam Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertamu lagi kita di hari Jumaat, budak-budak sekolah suka sangat sebab dapat bercuti 2 hari, Sabtu dan Ahad kan, hehe


KK juga yang belum kerja lagi, harap dapat kerja dengan cepat, nak harapkan ejen cari kerja, entah bila lah nak dapatnya, jadi usaha sendiri

Petang kejap lagi KK akan hadiri satu temuduga, insyaAllah, harap dapat buat yang terbaik dan harapan nak dapat sangat kerja tu, tak sanggup menganggur dah

Lepas pada habis temuduga, KK nak ke bandar sekejap, nak ke klinik, minta ubat, dan nak ganti tempered glass pada telefon KK ni, dah retak seribu, haha

Lepas tu balik, haha, KK ni kalau tak ada kawan, nak berjalan tu tak ada semangat kan, kalau ada kawan seronok sikit nak jalan-jalan

Yang bekerja tu, sabar, sikit lagi nak habis kerja, hehe, lepas tu boleh cuti dah 2 hari, kalau yang cuti, mana tahu esok ada separuh hari, selamat bekerja dan salam Jumaat dari KK


Tiada ulasan:

Catat Ulasan