Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 17 Februari 2016

Angkara kosongkan memori telefon !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Serabutnya bila memori telefon penuh ni, sakit hati, tak boleh nak muat turun aplikasi banyak-banyak di telefon, yang penting-penting sahaja


Ahad, 14 Februari 2016

Bila tak ada kerja


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kadang-kadang banyak masa yang terluang, kadang kala sibuk, sampai nak minum pun lupa, sibuk sangat telefon memang tak cara dah, terkejar


Sabtu, 13 Februari 2016

Sesi menggemukkan diri !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisahnya minggu lepas lagi, masa KK hadiri majlis perkahwinan kawan KK tu, malam tu ramai-ramai makan steamboat, memang seronok, lama tak makan macam ni


Selasa, 9 Februari 2016

Walimatul Urus Aliya & Firdaus


Assalamualikum dan Selamat Sejahtera,

Pertama sekali bila KK melangkah masuk ke dalam dewan, apa yang KK cakap, "cantiknya pelamin" terpaku tengok pelamin, KK suka


Isnin, 8 Februari 2016

Hadiah kecil untuk raja sehari


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok sudah majlisnya, KK akan hadir dengan rakan kerja, tak sabar nak makan nasi minyak orang, nasi minyak kita entah bila lah, hehe


Sabtu, 6 Februari 2016

Hantaran pertunangan...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sedar tak sedar, esok dah harinya, tak lama nanti dah naik pelamin, tak lama mana pun, adalah 2-3 bulan lagi nak jadi suami orang, hehe


Jumaat, 5 Februari 2016

Sponsor Mega GA Inspirasi 2016 by Cik Akak


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Perkara yang agak lama nak ditimbulkan sebenarnya, sebab GA sudah berjalan, haha, teruk punya sponsor, bukan nak promosi awal-awal


Rabu, 3 Februari 2016

Kembali...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lama nya tak menaip, haha, hampir 2 minggu tinggal blog, apa nak jadi dengan KK, baru nak hidupkan kembali blog ni, jadi berhabuk semula