Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 17 Februari 2016

Angkara kosongkan memori telefon !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Serabutnya bila memori telefon penuh ni, sakit hati, tak boleh nak muat turun aplikasi banyak-banyak di telefon, yang penting-penting sahaja


Telefon murah biasalah, memori 8gb saja, memang tak cukup, dah pakai memori tambahan pun, sebab banyak simpan dalam memori telefon

KK pun mengambil langkah berani buat rombakan secara besar-besaran, memang dah niat, kalau apa-apa yang terjadi kena redha, dan memang nekad

Dari baki memori hanya beberapa MB, lepas dah buang segala apa yang KK pun tak pasti, terus baki memori jadi 3GB, tersenyum sendiri KK, sebab dah tinggal banyak, haha

Tetapi, bila disemak, habis semua gambar dalam telefon dah tak ada, sedih tapi benda dah jadi, redha saja, dan KK pun ber huhuhu

Nak buat macam mana, hehe, nanti kumpul duit beli telefon yang memori 128GB macam iPhone tu, haha, senang, tak payah nak fikir dah


1 ulasan:

  1. hehehhe...simpan banyak pun susah. sy selalunya transfer pada computer @ harddisk...sbb takut tepon rosak, 128G tu abis terus...lagi termenung

    BalasPadam