Followers !

Khamis, 5 Mei 2016

2 bulan menghilang !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ya Allah, sekejapnya 2 bulan berlalu, harini genap 2 bulan KK tinggalkan blog ni sampai penuh bersawang, penuh debu, kena tiup skrin tu, haha.


Selama 2 bulan ni macam-macam terjadi dan macam-macam berlaku atas diri ni, suka duka pahit manis semua ada, nanti KK akan kongsikan satu persatu tau

Rindunya kat semua, masalahnya ada ker yang baca blog suam suam kuku ni? haha ada ke tak ada, terpulang sebab KK suka menulis dan bercerita

Harapnya kembalinya KK setelah 2 bulan tak update blog diterima lagi, harapnya masih kenal KK yang dulu, hehe, KK rindu nak.menulis

InsyaAllah, KK akan mula aktif balik menulis macam dulu, acah acah angin menulis tu datang, haha, semoga dipermudahkan, kalau dah baca sila komen, KK nak tengok berapa ramai yang masih singgah di blog ni, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan