Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 21 Mei 2016

Demam + Selsema


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dari semalam dah rasa tak sedap badan, lenguh-lenguh saja tangan ni, sebelum tidur dah makan ubat, bangun pagi panas satu badan


Patutlah dari semalam gelisah je, demam rupanya, bangun pagi terus keluar pergi farmasi cari ubat selsema, panadol KK dah ada

Akak farmasi tu cakap, ubat selsema tu mengantuk, makan malam lah kalau awak kerja, KK angguk saja sebab hidung nak macam air terjun, haha

Pergi pula 7-eleven, cari roti, hari Ahad banyak kedai makan tutup, sekadar nak makan ubat, bolehlah rembat roti dulu

Sampai pejabat, terus makan roti, telan ubat, lantaklah mengantuk pun, tak tahan dari semalam selsema ni, tidur pun tidurlah, haha, harap bos faham, hehe

1 ulasan:

  1. Jom sertai giveaway kami. Ada hadiah menarik untuk dimenangi. http://alyasygsanda.blogspot.my/2016/05/giveaway-nalmr-blog-featuring-sassyrose.html

    BalasPadam