Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 10 Mei 2016

Makan tenggahari...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Menu makan tenggahari tadi ni, haha, baru teringat nak update, musim sekarang entri bab makanan saja yang laku, pasal lain kurang


Ni yang KK tempah dari semalam, COD ni, kalau sekarang COD ni semua laku, jual lah apapun, memang orang akan beli, sebab manusia makin malas, haha

Macam KK juga, malas nak berjalan, tunggu saja barang sampai, terus makan, senang sekarang tak macam dulu

Nasi putih, lauk ayam masak merah, sayur kubis putih masak santan dengan sambal belacan, cuma RM 4 percuma air, murah kan? lauk sedap sangat

Esok boleh lagi, tak pasti esok lauk apa, nanti kita godek-godek tengok, kalau sedap boleh order, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan