Followers !

Isnin, 9 Mei 2016

Makan malam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam ni KK makan burger saja, malas nak makan berat sangat, sebab nanti tidur tak sedar sebab perut terlalu kenyang kan, hehe


Tapi bukan satu, dua biji, satu burger ayam, satu burger daging, haha, satu tak cukup jadi kena beli dua, makan seorang diri

KK jarang makan malam dengan nasi, kalau lapar sangat baru beli nasi lemak ker, nasi goreng macam tu lah, tapi biasa beli burger saja

Kalau tak burger pun, beli roti canai, roti telur satu roti kosong satu, makan dengan kari ayam, memang sedap

Tiada ulasan:

Catat Ulasan