Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 20 Mei 2016

Lunch Box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bersiaran lambat sikit harini, haha, ni dah petang ni, lepas solat Jumaat tadi, singgah kedai beli makanan, harini akak tu tak buat COD lunch box


Belilah sendiri, dah bosan tengok ayam, KK beli nasi putih, lauk paru pedas, sayur kacang panjang dengan kuah ikan pedas sikit untuk kuah

Melantaklah KK, oh, lupa nak beritahu harganya, semua sekali cuma RM 3, terlajak murah, inilah untungnya menetap dia di kawasan bukan pusat bandar, sebab murah tau

Alhamdulillah, sedap apa, kenyang lagi, nak diet, tak payah, baik makan saja tapi kena kawal saja, haha, makan kena beringat tau !

1 ulasan:

  1. muja pun sama ngn kk.. tak delah diet.. tp tak nak dah melantak macam tiada hari esok..mcm dlu.. hehe

    BalasPadam