Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 25 Mei 2016

Jumpa doktor lagi...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi ni KK berjumpa doktor lagi, lepas periksa tadi, demam dah okay sikit, tekanan darah pun turun sedikit, cuma bukan ditahap normal


Ni belum jumpa doktor lagi, tak tahu lagi apa kata doktor, masih menunggu giliran, nombor giliran KK lambat lagi, haha

Semalam dah cuba minum air 100plus, kejap lagi KK pergi beli lagi, haha, tengok esok macam mana, alhamdulillah, masih boleh berjalan macam biasa

Esok nak bawa kereta balik rumah, harap kesihatan beri kerjasama buat KK, sebab perjalanan makan masa agak satu jam, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan