Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 20 Mei 2016

Kudapan petang !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang-petang ni memang lapar, nak tunggu ke makan malam, makan saja lah dulu apa yang ada, tapi tiada apa pun kat pejabat


Terpaksa lah turun pergi cari makanan, pergi pasaraya rembat roti dekat rak tu, rasanya sejak-sejak berhenti kerja dulu, lama dah tinggal roti ni

Barulah nak makan, nak roti perisa jagung, tapi tak ada tinggal coklat saja kat rak tu, nak buat macam mana, hentam sajalah labu

Sekadar nak alas perut, bolehlah sementara tunggu nak malam, kejap lagi nak makan nasi lemak plak, huhu

3 ulasan:

  1. lama dah tak makan bnda ne... teringin pulak.. poskan sikit... hihi

    BalasPadam