Followers !

Ahad, 8 Mei 2016

Bersantai...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang-petang ni seronoknya bersantai kan, baring-baring sikit, tengok tv sambil makan sampai gemuk, haha, patutlah KK sekarang badan makin naik


Dengan cuaca panasnya sekarang kan, tak sampai jam 12 tenggahari dah rasa panasnya, rasa macam nak berendam je, nak selalu mandi

KK tengah kerja sekarang ni, hehe, tengah bersantai sebab tak ada pelanggan kan, kerja sekarang ni santai sikit, tak macam dulu, nak duduk pun susah

Petang-petang macam ni sedapnya kalau dapat makan pisang goreng dengan keropok lekor, makan panas panas, memang sedap !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan