Followers !

Khamis, 31 Disember 2015

31 Disember 2015 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lagi beberapa minit kita akan menyambut tahun baru, tak sangka kan tahun demi tahun berlalu, masa begitu cepat meninggalkan kita di belakang


Rabu, 30 Disember 2015

Meniti penghujung...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2 hari lagi sebelum kita semua akan menjengah ke tahun baru, yang lain tak kisah, yang kisahnya umur makin tua, haha, tahun depan dah 22 tahun


Sabtu, 26 Disember 2015

Jalan-jalan di pantai...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2 hari lepas, masa KK ada keluar dengan mak KK, ada KK ceritakan pasal Arif nak berjalan-jalan di pantai katanya, tak nak lepak di bandar, nak ambil angin


Jumaat, 25 Disember 2015

Baju kerja !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kerja dah 2 bulan lebih, baju baru nak dapatnya, biasalah, kedai baru kan, lambat sikit perjalanannya, sekarang pun masih banyak yang tak siap


Teman mak seharian


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK cuti, jadi ambil masa sikit luangkan masa untuk mak, lama tak tak melayan karenah mak kita seorang ni


Khamis, 24 Disember 2015

Salam Jumaat 2015 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertamu lagi kita di pagi Jumaat yang penuh barakah dan nyaman, panas cuaca, sangat baik untuk mulakan hari yang panjang


Kembali baik !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, kejadian hitam itu masih menghantui KK, untuk lebih berhati-hati dalam pemanduan, walaupun bukan salah KK, walaupun bukan KK yang buat


Danial datang melawat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2 hari lepas, kawan KK semasa STPM datang melawat KK di tempat kerja, Danial ni cuti semestar dah sampai bulan 2 tahun depan, wuhooo !


Jumaat, 18 Disember 2015

BR1M 2016 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah sampai surat BR1M untuk tahun depan, berpinar-pinar mata ibarat melihat permata, haha, nak dapat duit kan, mana tak suka, gembira sangat


"Hadiah" di pagi hari


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bangun pagi di hari cuti, niatnya nak cuci kereta, berbulan dah tak basuh, 2 hari lepas KK cuma lap dengan kain basah saja


Khamis, 17 Disember 2015

Salam Jumaat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bersua lagi kita di hari Jumaat, kalau di Terengganu, Kelantan dan Johor dah bercuti hari ini, negeri lain seperti Pahang, belum lagi tau, haha, jangan curi tulang


Kucing Manja


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni memang suka sangat dengan kucing, segala jenis kucing semua suka, pantang nampak kucing mesti nak pegang


Selasa, 15 Disember 2015

Walimatul Urus Nurul Shahirah & Abdul Latif !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru berkesempatan nak membebel pasal kahwin orang, malam ni rasa semangat sikit nak menulis, kalau tak penat tak habis-habis


Isnin, 14 Disember 2015

Penat tak hilang lagi


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dari hari Ahad, sampai ke harini, penat majlis tak hilang-hilang lagi, mengalahkan pengantin kita ni, haha, begitulah penangan dari pagi sampai petang


Sabtu, 12 Disember 2015

Bridemaid dah siap !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bangun awal, hujan lebat sangat, risau akan pelamin, basah ke, banjir ke, tak sempat nak bersanding kan, hehe, harapnya tak ada apa-apa yang berlaku


Tahniah sahabat ! #ShahiraLatiff


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, sahabat dari kecil KK telah selamat menjadi hak milik orang, tak sangka seorang lagi telah berkahwin

Jumaat, 11 Disember 2015

Undangan majlis perkahwinan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka, dua orang kawan KK akan menamatkan zaman bujang, masing-masing perempuan, nak jadi bini orang dah belaka


Khamis, 10 Disember 2015

Bow Tie buat sendiri :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Ahad ni KK cuti, patutnya esok, tapi KK minta tukar, sebab ada majlis besar, kawan dari kecil nak menamatkan zaman bujangnya


Rabu, 9 Disember 2015

Projek di malam hari...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau sampai tahap kerajinan, segala benda nak buat, sampai tak kenal erti penat KK ni, kalau dah sampai rajin, kalau dah malas, jangan harap nak buat, jeling pun tak mahu, hahaha


Selasa, 8 Disember 2015

Setelah sekian lama...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Akhirnya, baru lah dapat bernafas, setelah sekian lama menghilang, KK kembali menghidupkan kembali blog yang dah bersawang ni, haha