Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 8 Disember 2015

Setelah sekian lama...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Akhirnya, baru lah dapat bernafas, setelah sekian lama menghilang, KK kembali menghidupkan kembali blog yang dah bersawang ni, haha


Ampun dipinta, akibat dari cuaca yang tidak menentu, telah menganggu jaringan internet di rumah KK, hampir 2 minggu juga tak ada internet, haha

Blog pun terabai, sayangnya, patutnya hujung-hujung sebelum habis tahun kena aktif sikit, tapi apakan daya, kita hanya merancang, Allah yang menentukan

InsyaAllah, KK kembali dengan semangat baru, nak habis tahun dah pun, sekejap nya masa berlalu, tak sedar dah diri makin tua

KK belanja satu selfie, haha, mohon jangan muntah ya, KK tahu semua rindu KK, okay, KK gurau saja, siapalah nak tengok blog buruk kita ni, hehe

KK kembali menceriakan duniamu !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan