Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 12 Disember 2015

Tahniah sahabat ! #ShahiraLatiff


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, sahabat dari kecil KK telah selamat menjadi hak milik orang, tak sangka seorang lagi telah berkahwin


Tak sangka, dari kecil kawan, main sama-sama, dah pun jadi isteri orang, KK sebak sekejap tadi kat surau, tak tahu kenapa tiba-tiba sebak, macam kita pula yang kahwin, haha

Tahniah kawan dari dalam perut, membesar sama-sama, eh eh dah jadi milik orang, KK tak sangka masa beigtu cepat berlalu


Esok majlis sandingnya, KK jadi bridemaid, satu-satunya bridemaid tunggal lelaki, hehe, istimewa tak? haha, pastinya menjadi kepelikan, tapi itulah sahabat kan

Jadi kena tidur awal, haha, sekarang pun dah pukul 2 pagi, esok kena bangun awal, lepas tu seharian di majlis orang, layan tetamu lagi, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan