Followers !

Jumaat, 18 Disember 2015

BR1M 2016 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah sampai surat BR1M untuk tahun depan, berpinar-pinar mata ibarat melihat permata, haha, nak dapat duit kan, mana tak suka, gembira sangat


Tahun lepas KK dah dapat, tahun ni dapat lagi, bukan senang siapa nak bagi kat kita RM 400 macam tu saja

KK dah kemaskini, tapi dapat surat lagi, rasanya tak perlu dah, sebab KK kemaskini secara atas talian, tak perlu 2-3 kali

 

Tarikh pembahagian BR1M 2016 akan dijalankan pada 28 Januari, dapat habis RM400, kategori lain dapat berperingkat, kena sabar sikit, hehe

Duit tu KK nak simpan, sebab dah ada perancangan pada bulan 4, hehe, awal KK rancang tahun, tahun depan banyak sikit perancangan, jadi kena kumpul duit dari sekarang

Alhamdulillah, rezeki untuk tahun hadapan !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan