Followers !

Rabu, 9 Disember 2015

Projek di malam hari...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau sampai tahap kerajinan, segala benda nak buat, sampai tak kenal erti penat KK ni, kalau dah sampai rajin, kalau dah malas, jangan harap nak buat, jeling pun tak mahu, hahaha


Semalam rajin pula, dengan barang-barang ada kat rumah, jadi apa ditunggu lagi, ayuh kita sepahkan dapur, haha, KK suka buat kerja malam-malam, tak ada orang kacau


KK balik kerja pukul 10, pukul 11 baru mula, suka tidur lewat-lewat ni, haha, lagipun senang tak ada orang kacau, kita nak buat kerja senang

Terasa nak makan biskut mentega, jadi kita buat, tak payah beli, senang sangat nak buatnya, KK dah 2 kali buat ni, mak suka makan, orang tua memang suka kuih macam ni, haha


Buat-buat, dapatlah satu balang penuh, wah-wah, kalau tengok cerita hindustan ni, layan punya layan, tak sedar habis sebalang, hahaha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan