Followers !

Isnin, 23 November 2015

Nasi Ayam Mak !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini mak KK masak Nasi Ayam, makanan kesukaan KK, hehe, KK dah boleh baca perangai mak, kalau dia tak ada idea nak masak lauk, pasti buat nasi ayam


Ahad, 22 November 2015

Selamat Tengahari !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sibuknya KK sekarang, sampai seminggu tak update blog, haha, maaflah semua, padahal bukan sibuk sangat pun, buat-buat sibuk saja


Selasa, 17 November 2015

Lepak di Streetz Cafe !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Beberapa hari lepas, KK ada cerita pasal mak buyung dengan anak dara datang melawat KK di tempat kerja kan, mereka tunggu sampai KK balik kerja, haha


Isnin, 16 November 2015

Kawan datang melawat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sejak dua menjak ni ramai saja kawan KK datang melawat, almaklumlah, kedai baru kan, orang semua nak mencuba, hehe


Ahad, 15 November 2015

Isi perut di Nasi Ekspres


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Jumaat lepas, KK seharian keluar dengan si Arif ni, sebelum dia berlepas semula ke Kuala Lumpur, penuhkan masa dengan sebaiknya


Khamis, 12 November 2015

Lepak bersama A2 Homies !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Seronok sangat harini dapat jumpa dengan kawan masa STPM dulu, lama sangat dah tak jumpa, rindu sangat dengan mereka


Rabu, 11 November 2015

Makan malam di Terminal Satay Zul !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Teringin pula nak makan satay tekak ni, dua tiga hari ni teringat ke satay, macam-macam tekak ni, duit kalau banyak tak apa, ni cukup-cukup saja, haha


Selasa, 10 November 2015

Gadis datang melawat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kedai buka pukul 10, tapi ada pelanggan yang 10:30 pagi dah terjah dalam kedai, kadang-kadang roti tak siap bakar lagi, haha, sabar nya pelanggan tu tunggu


Sabtu, 7 November 2015

Kerja petang *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK kerja petang harini, dan untuk kali terakhir, haha, sebab esok KK dah mula kerja pagi semula, jadi kalau nak kerja petang, kena tunggu lagi 2 minggu


Makan di East Coast Buffet Steamboat Restaurant


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam semalam, KK bersama Arif  makan steamboat lagi, haha, tiap minggu makan steamboat, tebal sangat poketnya, haha, sekali sekala bolehlah


Khamis, 5 November 2015

Rambut pendek

SEBELUM

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bergantung kepada minat dan citarasa masing-masing, ada yang suka panjang, ada yang suka pendek, ada yang suka tak ada terus, haha


Rabu, 4 November 2015

Seni Latte !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kita ni bukan orang senang, lepak Starbuck selalu, lepak tempat-tempat yang penuh ekslusif, makan pun warung saja kan, haha


Isnin, 2 November 2015

Melunaskan komitmen...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK kerja petang, mak tak tahu, pagi-pagi buta dah ketuk pintu bilik, ada nak pecah, dia tak tahu KK kerja, ingatkan pagi, ganggu orang nak tidur saja


Ahad, 1 November 2015

Selamat Datang November !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Nak habis tahun dah, sekejap saja masa berjalan, sedar tak sedar, dah bulan 11 kan, memang sangat tak sangka masa berlalu, macam air