Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 23 November 2015

Nasi Ayam Mak !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini mak KK masak Nasi Ayam, makanan kesukaan KK, hehe, KK dah boleh baca perangai mak, kalau dia tak ada idea nak masak lauk, pasti buat nasi ayam


Tak juga, kadang-kadang buat mee kari, mee calong, laksa penang, kalau mak KK masak macam ni, mesti dia tak tahu nak buat lauk apa dah haha


Itulah perangai mak kita, sampai kita dah boleh baca kan, tapi KK makan saja semua, apa yang mak masak memang KK telan, melantak selagi boleh

Nasi ayam memang KK suka, buat kuah banjir, lepas itu ayam tu mesti goreng kicap, memang menyelerakan, hehe

Selamat petang semua ! kejap lagi KK nak pergi kerja dah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan