Followers !

Sabtu, 31 Januari 2015

Shift Petang...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK shift petang, lama dah tak rasa balik malam, haha, biasa memang pagi saja, pagi pagi dan pagi


Bayar motor kali terakhir :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam, KK sudah melunaskan bayaran motor buat kali terakhir, seronok sangat bila fikir dan habis, huhu


Khamis, 29 Januari 2015

Cuti...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK cuti harini, biasalah hari Jumaat, macam tak biasa kan, hehe, kalau selalu singgah blog KK pasti dah tahu


Projek makan-makan :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kisah malam semalam, rancangan segera yang dibuat, tak dirancang pun, tapi pernah cakap-cakap pasal nak keluar


Selasa, 27 Januari 2015

Bayar bil U Mobile (Disember 2014)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila dapat gaji ni, terbayang pula hutang-hutang di benak fikiran ni, haha, sabar sabar, satu-satu KK akan lunaskan


Isnin, 26 Januari 2015

Gaji :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi-pagi buat dah buka Maybank2u semata-mata nak tengok gaji KK dah masuk ke belum, hehe


Jalan-jalan dengan mak :)


Assamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru saja balik dari keluar dengan mak, pergi satu tempat saja, mak malas pula nak pergi banyak tempat, haha, pening katanya


Ahad, 25 Januari 2015

Nak keluar dengan mak :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang ni ajak mak keluar nak pergi cari barang sikit, hehe, bosan juga duduk rumah lama-lama, hantaran tak naik-naik pun, hahahaha


Belajar naik bas Rapid Kuantan :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sedih kan bila baca tajuk entri ni, kelakar pun ada, tapi itulah hakikat yang KK perlu lalui, dan KK mengakui sebagai salah satu kelemahan


Cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK cuti, baru saja cuti khamis lepas, dah cuti balik, penat, hari Ahad kerja sibuk sangat, tak terkejar dibuatnya.


Sabtu, 24 Januari 2015

Pabila A2 Hommies ber"mesyuarat"


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Khamis lepas, KK cuti, sebenarnya dah rancang benda ni dalam seminggu juga, sebab nak selaraskan cuti masing-masing


Isnin, 19 Januari 2015

Belajar memandu buat kali pertama :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tercipta sebuah sejarah dalam hidup KK, setelah 21 tahun hidup di muka bumi, baru kali pertama pandu kereta,


Ahad, 18 Januari 2015

Nak pergi belajar pandu kereta :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi yang sejuk, hening hari di kejauhan lautan ombak yang tenang, KK terasa debarannya, huhuhu, seram sejuk !


Berdebar tapi tak sabar !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Macam mana lah esok, boleh ker? macam tak yakin saja, berdebar-debar hati ni, boleh ker nak tempuh ini semua?


Sabtu, 17 Januari 2015

Dapat BR1M 2015 :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, kalau dah namanya rezeki, pasti tidak kemana juga, walau sesulit mana, dapat juga, hehe


Jumaat, 16 Januari 2015

Cara buat penyata KWSP


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK nak kongsikan cara-cara nak buat penyata KWSP yang sekarang memang diperlukan kalau dalam urusan penting.



Sesi menggemukkan diri :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru saja balik dari makan malam, makan besar juga, huhu, makan ikan stim, lama dah tak makan dengan budak berdua ni.


Sambung lesen kereta *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Setelah setahun meninggalkan hal-hal lesen ni, KK kembali niat nak sambung balik untuk menghabiskan lesen kereta

Salam Jumaat :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertemu lagi kita di hari Jumaat yang penuh barakah, Jumaat yang ke-2 pada tahun baru ini 2015.


Khamis, 15 Januari 2015

Kisah inventori, balik lewat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK kerja petang, sepatutnya pagi, tapi ditukarkan atas sebab tertentu, kerana ada staff tu tak boleh nak kerja petang.


Rabu, 14 Januari 2015

Kerana jari...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kerana jari...KK sebenarnya nak penyata KWSP, ada sikit urusan yang perlukan penyata tersebut

Tukar shift !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Perkara yang tak disangka, KK terpaksa ditukarkan waktu kerja, sepatutnya esok KK masuk pagi, tapi tukar petang


Isnin, 12 Januari 2015

Seharian di rumah...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hai semua ! hehe, biasalah, KK ni kadang-kadang terlebih gembira, mood selalu tak stabil.


Ahad, 11 Januari 2015

Setelah 5 hari bekerja...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bersua kembali kita, setelah 5 hari KK tak update blog, hehe, biasalah sibuk kerja tak ada cuti ni.


Selasa, 6 Januari 2015

Cuti 2 hari


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah 2 hari KK cuti, lama dah tak rasa bercuti 2 hari sekaligus, tapi yang tak seronok, lepas ni kena kerja 5 hari !


Ahad, 4 Januari 2015

Bayar bil U Mobile (November)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selalu saja KK ni terlupa, dah beberapa hari tertangguh juga, malam ni terbayar juga bil telefon KK


Sabtu, 3 Januari 2015

2 hari kerja shift petang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Untuk 2 hari ni, hari Sabtu dan Ahad, KK akan bekerja pada shift sebelah petang, tak tahu kenapa, bulan ni banyak juga kerja petang.


Jumaat, 2 Januari 2015

Jalan-jalan dengan Nadiah


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang tadi KK keluar sebentar ke bandar, sebab si Nadiah ni baru balik dari belajar, cuti 4 hari


Salam Jumaat :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bertemu lagi kita di hari Jumaat, istimewanya harini ialah jumaat pertama dan pembuk bagi tahun 2015


Khamis, 1 Januari 2015

MC 2 hari


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK sepatutnya kerja dan esok baru cuti, tetapi disebabkan tak sihat, KK cuti dari semalam