Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 15 Januari 2015

Kisah inventori, balik lewat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK kerja petang, sepatutnya pagi, tapi ditukarkan atas sebab tertentu, kerana ada staff tu tak boleh nak kerja petang.


15/1/2015, hari inventori, setiap bulan 2 kali ada hari inventori, tengah bulan dan hujung bulan, kiranya hari kira stok dan barang-barang.

Bab-bab kira ni kalau dengar dah mengeluh kan, malas pun ada, tahu pun, samalah KK, tapi kerana terpaksa aku relakan, ceh ! haha

Tutup pukul 10, kerja tak habis lagi, sibuk lagi mengira, banyak kan stok, barang bertimbun.


Akhirnya pukul 11 baru siap, lepas tu rehat-rehat sekejap, pukul 12 baru balik, nasib esok cuti, kalau tak memang terus balik lepas siap

Pukul 1 baru sampai rumah, esok KK cuti, seronoknya ! tak sabar nak rehat esok, dan hari Sabtu KK kerja pagi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan