Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 29 Januari 2015

Cuti...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK cuti harini, biasalah hari Jumaat, macam tak biasa kan, hehe, kalau selalu singgah blog KK pasti dah tahu


Hari isnin lepas cuti, jadi 3 hari bekerja dah, baru cuti semula, KK kan cuti 2 kali seminggu, hehe

Harini nak ajak mak keluar lagi, haha, lepas solat jumaat, destinasi yang bakal dituju ialah Cowboy, nak beli almari zip satu lagi

Minggu lepas baru beli satu, minggu ni nak beli lagi satu, baju KK banyak sangat, tak muat almari zip yang beli minggu lepas, ahah

Lepas tu nak ajak mak singgah kedai motor sekejap, nak bayar motor untuk kali terakhir, huhu, bulan ni bulan akhir motor KK habis bayar, seronok !

Kalau menyempat lagi, nak terjah kejap kedai RM2, nak beli makanan, stok kudapan dalam bilik kena tambah, haha

Salam Jumaat semua :)


1 ulasan:

  1. kena ada wardrobe baju sndiri ni
    hehehe

    alhamdulilah beban kurang dah satu hal

    BalasPadam