Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 25 Januari 2015

Nak keluar dengan mak :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang ni ajak mak keluar nak pergi cari barang sikit, hehe, bosan juga duduk rumah lama-lama, hantaran tak naik-naik pun, hahahaha


Nak ajak mak pergi beli almari zip tu, lama dah KK perhati, haha, sebab senang, mudah nak pasang, kalau nak alih pun tak berat.

Rasanya nak ke Cowboy, mesti banyak sikit pilihan, hehe, KK ni tengah nak siap-siap, baju pun tak siap lagi.

Lama dah tak keluar dengan mak, sibuk dengan kerja, masa ni lah nak luangkan masa dengan mak, sayangi mak kita :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan