Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 28 Februari 2015

Alhamdulillah, dapat bonus !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka sebenarnya, daapt juga bonus tahunan, walaupun KK kerja tak sampai setahun lagi, dapat juga !


Jumaat, 27 Februari 2015

Gaji dah...


Assamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Girangnya hatiku, huhu, pabila melihat jumlah wang yang telah ada dalam akaun bank, huhu


GIVEAWAY BY EKINRAZALLI WORTH RM500 TO WIN!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Jom kita sertai GA seorang blogger, hadiah bernilai sehingga RM 500 tu, siapa tak nak kan, tarikh tutup 28/2/2015 ! cepat !


Segmen : www.SitiSharini.com !

CLICK BANNER TO JOIN!


Assalamualaikum semua=)

Cik Siti sedang melancarkan segmen bagi mewar-warkan penghijrahan storybyciksiti.blogspot.com ke www.sitisharini.com .

Jemput join semua ye. Thanks!! =))
Tarik tamat: 15/03/15

Baiki motor +_+


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru saja balik dari kerja, sempat singgah sekejap di satu kedai motor, sebab KK nak baiki lampu belakang motor, tak hidup pula


Khamis, 26 Februari 2015

Selamat Pagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selamat Pagi kepada semua ! tiba-tiba terajin buat entri di pagi buta, haha, kena sampuk ke KK ni? haha


Bersama keluarga A2 Hommies :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas, KK ada keluar dengan kawan-kawan masa zaman STPM dulu, masing-masing dah jauh, sebab sambung belajar


Siap basuh MR1 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selesai sudah sesi "memandikan" motor KK yang dah makan berbulan tak mandi ekoran daripada kesibukan pemiliknya


Kebosanan + Kepanasan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sekarang panas kan, biasalah, bila dah kerja dalam penghawa dinding, tak biasa sangat dengan panas, kesian


Rabu, 25 Februari 2015

Off Day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru saja KK cuti kan, tiba-tiba cuti lagi, huhu, cuti 2 hari, kerja 2 hari dan cuti sehari, hehe


Kejutan di hari lahir Farah !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru semalam buat kejutan yang agak tidak keterlaluan kepada kawan KK, iaitu Farah sempena ulang tahun yang ke-21


Ahad, 22 Februari 2015

Cuti hari ke-2


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini hari ke-2 KK cuti, sebenarnya dah jarang dapat cuti 2 hari terus, sebab KK tak suka sangat, nanti malas nak masuk kerja, haha

Sabtu, 21 Februari 2015

Cuti 2 hari !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Akhirnya KK cuti juga, setelah 5 hari kerja, sebab CNY pun KK kerja, jadi dapat pula cuti hari Ahad, memang seronok sangat !


Bertiga di Kenny Rogers Roasters !


Assalamalaikum dan Selamat Sejahtera

Semalam, sibuk sangat mengajak KK keluar sama-sama lepas kerja, kita ni kepenatan, tapi disebabkan susah nak jumpa datuk datin ni, ikutkan saja


Rabu, 18 Februari 2015

Kerja...kerja...kerja


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Buat masa sekarang, KK sangat sibuk dengan kerja, banyak sangat benda nak kena kejar dalam masa yang singkat


Isnin, 16 Februari 2015

Cara Buka Akaun Maybank 2015 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Entri yang sudah tertunggak hampir 1 bulan, haha, sibuk sangat KK sampai tak menyempat nak taip entri yang sedikit panjang


Ahad, 15 Februari 2015

Cuti


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dah 5 hari KK tak update blog, seronok sangat tinggal macam tu saja, haha, sibuk sangat


Selasa, 10 Februari 2015

Bayar bil 3 bulan ~!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bil Streamyx KK dah 3 bulan tertunggak, teruk sangat KK ni, sibuk mengalahkan ahli bisnes, haha


Off DAY !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harinya sudah tiba, setelah kerja 5 hari, badan memang terasa lain sangat, penat dan lesu saja, jalan pun malas, haha


Isnin, 9 Februari 2015

Surat "cinta" dari PosLaju +_+


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam, sampai rumah lepas balik dari kerja, jenguk dalam peti surat merah tu, nampak satu kertas panjang logo Pos Malaysia


Ahad, 8 Februari 2015

Makan di Tong Pak Fu !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lama dah KK tak merasa makanan di Tong Pak Fu, dia punya ABC tu sedap juga, benda apa nama entahlah, tapi macam ABC, haha


Jumaat, 6 Februari 2015

Makan malam bersama si cantik :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam kelmarin, KK ni baru balik dari kerja, tiba-tiba kawan mesej ajak pergi makan, lagipun KK pun tak makan lagi, layan jelah


Khamis, 5 Februari 2015

Belajar memandu lagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam KK cuti, patutnya harini cuti, tapi disebabkan seorang staff ada hal, KK bertukar cuti.


Rabu, 4 Februari 2015

Brunch di MYNY Cafe


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2 hari lepas, masa KK kerja shift pagi, rasa macam nak makan lain sikit, kononnya nak tukar selera, masa tu gaji baru saja dapat, hehe


Isnin, 2 Februari 2015

Belajar memandu...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Baru habis balik dari belajar memandu, penatnya, satu hari "berkampung" kat litar PMC, dengan panasnya, aduhai


Ahad, 1 Februari 2015

Cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK cuti, dah 2 hari kerja, hahaha, baru saja cuti hari Jumaat lepas, harini cuti lagi, biasalah