Followers !

Jumaat, 6 Februari 2015

Makan malam bersama si cantik :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam kelmarin, KK ni baru balik dari kerja, tiba-tiba kawan mesej ajak pergi makan, lagipun KK pun tak makan lagi, layan jelah


Pergilah bertiga, patutnya ramai, tapi ada kerja, yang pergi KK, Cik Ain dan Cik Farah


KK makan Yee Mee Tomyam, nampak dalam menu macam sedap saja, dan anak dara berdua ni makan grill chicken chop.

KK pilih jus tembikai, huhu, suka sangat dengan buah tembikai, Ain pilih jus oren dan Farah air milkshake, sedap sangat !


Makanan KK punyalah pedas, berair hidung masa makan, tak tahan, tapi sedap, penuh dengan bahan-bahan dalam tu, pedas sangat.

Lepas makan terus balik, hari pun tiba-tiba hujan, biasa lah, musim tak habis lagi, huhu

Balik rumah tengok bibir jadi besar, penangan pedas sangat, dah macam Angelina Jolie rupanya, ahahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan