Followers !

Khamis, 26 Februari 2015

Kebosanan + Kepanasan


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sekarang panas kan, biasalah, bila dah kerja dalam penghawa dinding, tak biasa sangat dengan panas, kesian


Berpeluh-peluh KK duduk dalam rumah, dah macam cacing kepanasan, haha, rasa nak berendam dalam kolam saja

Bosannya di rumah, televisyen pun sudah di ambil alih oleh adik, jangan harap nak tukar siaran lain, pedih !

Blog saja menjadi harapan tempat mengadu, haha, ingat petang sikit nak basuh motor, tunggu kejap, papa datang ye MR1, hehe

Baiklah, dari mengomel kat sini panjang-panjang, tak ada guna, KK nak siapkan peralatan basuh motor, lepas tu nak angkat jemuran, huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan