Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 26 Februari 2015

Selamat Pagi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Selamat Pagi kepada semua ! tiba-tiba terajin buat entri di pagi buta, haha, kena sampuk ke KK ni? haha


Sejuk kan air paip di pagi hari, sejuk sampai ke tulang rasa, tapi nasib baik ada kemudahan pemanas air, tak lah rasa sejuk tu, rasa hangat sikit

KK kerja shift sebelah pagi, macam biasa, masuk pukul 7 pagi, balik 5 petang, dan harini tahu tak hari apa?

Pastinya hari Jumaat, dah alhamdulillah, harini hari gaji, entah masuk ke tidak lagi KK tidak pasti, mudah-mudahan adalah, hehe

Selamat Pagi semua dan Salam Subuh !!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan