Followers !

Sabtu, 30 Mei 2015

Aiskrim Creme @ Chetak !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang semalam, lepas makan tenggahari, rasa nak makan aiskrim, sebab panas sangat cuacanya, jadi pusing-pusing dapatlah jumpa


Wantan Mee Dry #


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Buat kali pertama dan mungkin kali terakhir KK makan mee Wantan ni, sebab tak kena dengan selera dan tekak KK ni


Khamis, 28 Mei 2015

Salam Jumaat 29/05/15 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Hari Jumaat, penghulu segala hari, kita masih lagi bernafas untuk menghirup udara segar di pagi hari, Alhamdulillah


Lunas bil telefon *_*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Bangun pagi terus hidupkan komputer riba, KK teringat akan bil telefon yang masih tidak dibayar, gaji dah dapat 3 hari lepas


Selasa, 26 Mei 2015

ZzzzZZZzzZZzzzzz !!!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Seharian dirumah, sampaikan segala rancangan televisyen dibuka, tak tahu nak tengok cerita apa, bila cuti hari biasa macam inilah


Isnin, 25 Mei 2015

Inventori 25/5/2015


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Tugas wajib setiap minggu hari Isnin ialah inventori, dan terpaksa hadap tiap minggu, haha, KK kena banyak belajar


Ahad, 24 Mei 2015

10 a.m - 10 p.m


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok KK akan bekerja dari jam 10 pagi hingga 10 malam, sebab teman sekerja akan bercuti, jadi disebabkan tiada orang lain sekali KK, kena ganti


Khamis, 21 Mei 2015

Salam Jumaat 22/5/2015


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari Jumaat yang penuh dinanti telah tiba, dingin sejuk di pagi hari memberi satu sinar baru yang hidup manusia yang masih diberi kesempatan


Black & Orange Annual Dinner Aeon Big 2015 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Majlis yang berlangsung semalam (20/5/2015), penuh gilang gemilang, dengan gabungan lima buah cawangan, cukup memberi suasana yang hangat dan gamat dengan hadirin


Selasa, 19 Mei 2015

Pakaian tajaan untuk persembahan +_+


Assalsamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rasa macam ala-ala artis saja, pakaian siap ditaja, mana taknya, kita buat persembahan untuk syarikat, haruslah syarikat memberi kemudahan kan


Isnin, 18 Mei 2015

Meniti Annual Dinner 2015 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Tinggal 2 hari saja lagi untuk menghadirkan diri ke majlis makan malam anjuran syarikat yang KK kerja sekarang


Ahad, 17 Mei 2015

Nasi Goreng Paprik Ayam VS Mee Goreng Basah


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kalau bab makan, tak perlu ditanya lagi, haha, semua orang suka makan, jaga badan kononnya, tengok kawan sebelah dengan tomyam campur, nafsu jadi tak keruan


Khamis, 14 Mei 2015

Salam Jumaat ##


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Jumaat, penghulu segala hari bagi umat Islam di seluruh dunia, hari penuh keberkatan yang penuh dengan sari kehidupan umat manusia


Cuti


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bersua lagi di hari Jumaat, sekejap saja seminggu berlalu, tup tup dah hari Jumaat, baru saja KK cuti hari Selasa lepas


Selasa, 12 Mei 2015

Berempat di Sungai Lembing !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi tadi KK bersama 3 lagi orang kawan ke Sungai Lembing, saja-saja jalan-jalan yang kawan KK ni nak masuk dalam terowong biji timah tu


Isnin, 11 Mei 2015

Ke Sungai Lembing ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Perkara yang tidak dirancang, tak sampai seminggu, dari cakap-cakap kosong, mulut ke mulut, kena pula dengan harinya, tak sangka menjadi


Inventori !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Setiap hari Isnin, memang ada inventori, yakni, kira stok barang yang ada, KK ni kira beruntung sebab jarang sekali kena inventori, cutilah, kerja pagi, jadi selalu tak dapat


Jumaat, 8 Mei 2015

Aiskrim Pasu lagi +_+


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Adakah ketinggalan zaman? masih relevan kah lagi aiskrim pasu sekarang? atau KK sahaja yang sibuk lagi buat aiskrim ni?


Latihan menari @_@


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Mohon jangan ketawa, haha, dan jangan pelik kalau KK cakap yang baru nak belajar menari, menari lah sangat kan, tapi itulah realitinya


Khamis, 7 Mei 2015

Sakit tekak = Demam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bangun pagi tak pasal sakit tekak sangat, rasa nak menelan air liur pun sakit, kepala rasa pening saja, semalam tak lah teruk macam ni


Kepenatan :(


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ya Allah, penatnya, tak tahan sangat dah mata ni nak buka, dengan mengantuk, rasa nak baring saja, tengok bantal dah melambai-lambai


Rabu, 6 Mei 2015

Hari 2 : Kuantan - Kuala Lumpur ^_^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Entri bersambung dari yang sebelum ni, kepada yang belum baca, boleh klik SINI dahulu, kalau dah, boleh teruskan untuk kisah kedua, haha


Isnin, 4 Mei 2015

Hari 1 : Kuantan - Kuala Lumpur *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisah semalam KK ke KL selama 2 hari 1 malam di sana, seperti yang sedia maklum, KK kesana sebab nak beli baju untuk para gadis yang akan menghiasi majlis perkahwinan


Ahad, 3 Mei 2015

KL - Kuantan = Kepenatan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam KK baru sampai di Kuantan, memang kepenatan, alhamdulillah, KK dan kawan-kawan selamat sampai dan selamat pulang semula ke rumah


Jumaat, 1 Mei 2015

Roti Sandwich Telur +


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Tugas KK sebagai peneman ni boleh juga jadi chef, haha, amanat yang diberi, harus dipertanggungjawabkan dengan baik


Bakal ke Kuala Lumpur...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok pagi KK akan ke Kuala Lumpur, perkara yang dah sebulan rancang, alhamdulillah, menjadi juga, dan segala persiapan telah KK buat