Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 3 Mei 2015

KL - Kuantan = Kepenatan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam KK baru sampai di Kuantan, memang kepenatan, alhamdulillah, KK dan kawan-kawan selamat sampai dan selamat pulang semula ke rumah


Soalan paling kerap ditanya, banyak ke beli belah? haha, banyak lah sangat, tak adalah banyak mana pun, sekadar 2-3 barang saja

Fokus nak ke KL, sebab nak beli baju sama, yang kawan-kawan perempuan nak jadi para pemegang dulang nanti masa kawan KK yang seorang tu nak kahwin, hehe

KK tak beli lah baju tu, kan nampak pelik dan diluar fitrah lelaki pula, haha, jadi KK beli barang selain dari itu sahaja


Jadi, tak banyak yang KK habis, kawan-kawan perempuan yang lain memang dah habis banyak, haha, perempuan biasa lah, bab membeli memang lemah

Balik semalam dalam jam 8:30 sampai dirumah, terus mandi dan tak sempat nak buka blog, dan mengantuk, letak kepala atas bantal terus tak sedar.

Nanti KK akan cerita alkisah kami 2 hari berada di KL, sekarang nak berehat dulu, tunggu petang-petang sikit, hehe




Tiada ulasan:

Catat Ulasan