Followers !

Khamis, 7 Mei 2015

Sakit tekak = Demam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bangun pagi tak pasal sakit tekak sangat, rasa nak menelan air liur pun sakit, kepala rasa pening saja, semalam tak lah teruk macam ni


Pegang dahi, panas, memang sah KK ni demam, patutlah dari semalam dah sakit tekak, rupanya petanda awal yang diri nak demam

Ingatkan petang sikit nak keluar, tapi kalau dah rupa diri macam ni, tak jadilah, baik rehatkan diri, sebab esok KK dah kerja

Kejap lagi nak makan dulu, lepas tu baru makan ubat, esok hari Sabtu, orang ramai, kena sihat, sebab esok hari yang panjang !

Selamat bercuti :)


1 ulasan: