Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 11 Mei 2015

Inventori !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Setiap hari Isnin, memang ada inventori, yakni, kira stok barang yang ada, KK ni kira beruntung sebab jarang sekali kena inventori, cutilah, kerja pagi, jadi selalu tak dapat


Bila dah dapat ni, penat juga, tapi sebelum ni dah biasa buat, bila dah lama tinggal, mulalah, terkial-kila juga mengira, haha


Tapi, ingat-ingat lupa macam tu lah, tak ingat semua, masih dalam belajar juga, lagipun KK masih baru di pizza, kira nak belajar merangkak

Alhamdulillah, siap awal harini, jadi KK balik dulu tadi, esok pula cuti, hehe, esok tak boleh rehat, ada rancangan baik esok, nak jalan-jalan jauh sikit

Baiklah, KK nak tidur :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan