Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 26 Mei 2015

ZzzzZZZzzZZzzzzz !!!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Seharian dirumah, sampaikan segala rancangan televisyen dibuka, tak tahu nak tengok cerita apa, bila cuti hari biasa macam inilah


Hari ini hujan, sejuk saja, dingin sangat, tak panas pun, harap esok pagi tidak kehujanan, KK nak pergi kerja

Tak lama dah, lagi beberapa hari akan habis bulan Mei, kita akan menjengah pula bulan Jun yang diambang bulan Ramadhan

Tak sabar pula nak puasa, rasa keterujaan pula, hehe, dah tua-tua ni sibuk pula nak beraya, haha, orang sibuk nak beribadat, ya Allah, istighfar

Membebel di kepetangan hari, tak tahu nak buat apa, jadi kita membebel di blog saja, menghabiskan sisa-sisa petang yang akan menyusul Maghrib


Tiada ulasan:

Catat Ulasan